常翔学園 広島国際大学図書館

Customer service on the Internet : building relationships, increasing loyalty, and staying competitive

Jim Sterne. -- 2nd ed. -- John Wiley & Sons, 2000. <TW40006710>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 広国呉 広呉書庫1F 673.3||S 30166839 帯出可 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 広国呉
配置場所 広呉書庫1F
請求記号 673.3||S
資料ID 30166839
禁帯出区分 帯出可
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者 Customer service on the Internet : building relationships, increasing loyalty, and staying competitive / Jim Sterne
版事項 2nd ed
出版・頒布事項 New York : John Wiley & Sons , 2000
形態事項 xvi, 351 p. : ill. ; 24 cm.
巻号情報
巻次等 : pbk. : alk. paper
ISBN 0471382582
注記 "Wiley computer publishing"
注記 Includes index.
学情ID BA47599074
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Sterne, Jim, 1955- <AU40004872>
件名標目等 Customer services -- Communication systems
件名標目等 Internet marketing
件名標目等 World Wide Web
件名標目等 Internet