常翔学園 広島国際大学図書館

Marketing nonprofit programs and services : proven and practical strategies to get more customers, members, and donors

Douglas B. Herron. -- 1st ed. -- Jossey-Bass, 1997. -- (Jossey-Bass nonprofit sector series). <TY14007159>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 広国一 広1図書 675.4||H 39823893 帯出可 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 広国一
配置場所 広1図書
請求記号 675.4||H
資料ID 39823893
禁帯出区分 帯出可
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者 Marketing nonprofit programs and services : proven and practical strategies to get more customers, members, and donors / Douglas B. Herron
版事項 1st ed
出版・頒布事項 San Francisco : Jossey-Bass , c1997
形態事項 xviii, 282 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0787903264
シリーズ名 Jossey-Bass nonprofit sector series <TY12000823>//a
注記 Bibliography: p. 269-273
注記 Includes index
学情ID BA34653949
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Herron, Douglas B., 1937-
件名標目等 Nonprofit organizations -- Marketing