常翔学園 広島国際大学図書館

Improving patient satisfaction now : how to earn patient and payer loyalty

Anne-Marie Nelson ... [et al.]. -- Aspen Publishers, 1997. <TY14006572>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 広国一 広1図書 490.14||I 39813910 帯出可 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 広国一
配置場所 広1図書
請求記号 490.14||I
資料ID 39813910
禁帯出区分 帯出可
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者 Improving patient satisfaction now : how to earn patient and payer loyalty / Anne-Marie Nelson ... [et al.]
出版・頒布事項 Gaithersburg, Md. : Aspen Publishers , 1997
形態事項 xiv, 341 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0834209225
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA34334984
本文言語コード 英語
著者標目リンク Nelson, Anne-Marie
件名標目等 Patient satisfaction
件名標目等 Primary care (Medicine) -- Psychological aspects
件名標目等 Physician and patient
件名標目等 Patient Satisfaction
件名標目等 Physician-Patient Relations