常翔学園 広島国際大学図書館

Sales, marketing, and continuous improvement : six best practices to achieve revenue growth and increase customer loyalty

Daniel M. Stowell. -- 1st ed. -- Jossey-Bass, 1997. -- (The Jossey-Bass business and management series). <TY14007558>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 広国三 広3書庫 673.3||S 39824695 帯出可 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 広国三
配置場所 広3書庫
請求記号 673.3||S
資料ID 39824695
禁帯出区分 帯出可
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者 Sales, marketing, and continuous improvement : six best practices to achieve revenue growth and increase customer loyalty / Daniel M. Stowell
版事項 1st ed
出版・頒布事項 San Francisco : Jossey-Bass , c1997
形態事項 xvii, 286 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0787908576
シリーズ名 The Jossey-Bass business and management series <BB00058669>//a
注記 Includes bibliographical references(p. 275-276) and index
学情ID BA30677107
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Stowell, Daniel M. <AU14006859>
件名標目等 Corporate culture
件名標目等 Selling
件名標目等 Marketing
件名標目等 Teams in the workplace
件名標目等 Customer relations
件名標目等 Organizational change