常翔学園 広島国際大学図書館

What customers value most : how to achieve business transformation by focusing on processes that touch your customers : satisfied customers, increased revenue, improved profitability

Stanley A. Brown. -- J. Wiley, 1995. a. <TY20011727>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 広国三 広3図書 673.3||B 30038196 帯出可 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 広国三
配置場所 広3図書
請求記号 673.3||B
資料ID 30038196
禁帯出区分 帯出可
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者 What customers value most : how to achieve business transformation by focusing on processes that touch your customers : satisfied customers, increased revenue, improved profitability / Stanley A. Brown
出版・頒布事項 Toronto ; New York : J. Wiley , c1995
形態事項 xvi, 304 p. : ill. ; 24 cm
注記 Includes bibliographical references (p. [301]-302)
学情ID BA30125610
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Brown, Stanley A., 1946- <AU20029398>
件名標目等 Consumer satisfaction
件名標目等 Customer services
件名標目等 Industrial management
件名標目等 Organizational effectiveness
件名標目等 Quality of products