常翔学園 広島国際大学図書館

Competing globally through customer value : the management of strategic suprasystems

edited by Michael J. Stahl and Gregory M. Bounds ; alk. paper. -- Quorum Books, 1991. <TY14002489>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 alk. paper 広国三 広3書庫 336.1||C 39825433 帯出可 0件
No. 0001
巻号 alk. paper
所蔵館 広国三
配置場所 広3書庫
請求記号 336.1||C
資料ID 39825433
禁帯出区分 帯出可
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者 Competing globally through customer value : the management of strategic suprasystems / edited by Michael J. Stahl and Gregory M. Bounds
出版・頒布事項 New York : Quorum Books , 1991
形態事項 xxiv, 822 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 alk. paper
ISBN 0899306004
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA12573697
本文言語コード 英語
著者標目リンク Stahl, Michael J. <AU14002276>
著者標目リンク Bounds, Gregory M. <AU14002275>
件名標目等 Strategic planning
件名標目等 Organizational effectiveness
件名標目等 Customer satisfaction
件名標目等 Competition, International