常翔学園 広島国際大学図書館

A "brand" new language : commercial influences in literature and culture

Monroe Friedman. -- Greenwood Press, 1991. -- (Contributions to the study of popular culture ; no. 26). <BB99642066>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 広国三 広3図書 832||F 30037687 帯出可 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 広国三
配置場所 広3図書
請求記号 832||F
資料ID 30037687
禁帯出区分 帯出可
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者 A "brand" new language : commercial influences in literature and culture / Monroe Friedman
出版・頒布事項 New York : Greenwood Press , 1991
形態事項 xv, 183 p. ; 22 cm
巻号情報
ISBN 0313261695
シリーズ名 Contributions to the study of popular culture <BB99642071> no. 26//a
注記 Includes bibliographical references (p. [173]-178) and index
学情ID BA12301449
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Friedman, Monroe <AU50075953>
件名標目等 English language -- Etymology -- Names
件名標目等 United States -- Popular culture -- History -- 20th century
件名標目等 Great Britain -- Popular culture -- History -- 20th century
件名標目等 Brand name products in literature
件名標目等 Business names in literature
件名標目等 Commerce -- Terminology
件名標目等 Brand name products
件名標目等 Business names